Tandhuis Heusden
  • Home
  • Ons Team
  • Info
  • Contact
  • Menu

Info

  • Nieuwe patiënten

    Wij hebben momenteel ruimte in de planning van de zorgverleners om nieuwe patiënten te verwelkomen.

  • Bent u verhinderd?

    Graag ontvangen wij minimum 24 uur op voorhand een seintje indien u verhinderd bent voor uw afspraak. Bij meerdere laattijdige annulaties (minder dan 24 uur op voorhand) alsook afwezigheid op de afspraak zonder verwittigen zijn wij genoodzaakt om u een factuur te sturen ter waarde van de gereserveerde tijd van de zorgverlener (€ 25 per half uur).

  • Parkeren

    Er is voldoende gratis parkeergelegenheid aan de praktijk.

  • Elektronische getuigschriften.

    Alle getuigschriften worden rechtstreeks digitaal naar uw mutualiteit verstuurd. U hoeft zelf geen documenten binnen te brengen: de terugbetaling gebeurt automatisch op uw rekening.

  • Medische vragenlijst

    Nieuwe patiënten dienen een medische vragenlijst in te vullen voor de behandeling. Ook als uw gezondheidssituatie of medicatie wijzigt in de toekomst is het belangrijk dit aan uw tandarts te laten weten.

  • Betaling

    Wij ontvangen géén contact geld. Alle betalingen gebeuren via de bancontact terminal.

Onze visie

In onze praktijk willen we patiënten helpen om een gezonde, mooie glimlach te hebben.

Een vroege diagnose en tijdige behandeling kunnen heel wat tandproblemen voorkomen.
Door u goed in te lichten over voeding, poetstechniek en andere hulpmiddelen kunnen we samen de beste resultaten bekomen voor de gezondheid van uw gebit.
De juiste dagelijkse zorg is zeer bepalend voor de gezondheid van uw gebit.

De meeste behandelingen kunnen in de praktijk zelf doorgaan. Voor sommige gespecialiseerde ingrepen werken we samen met een uitgebreid netwerk aan specialisten: parodontologen, endodontisten, orthodontisten, en mond-kaak en aangezichtschirurgen.

Bij het opstellen van een indivueel behandelplan houden we rekening met de wensen en verwachtingen van de patiënt. Hier kunnen heel wat factoren meespelen: de persoonlijke motivatie, beschikbare tijd, esthetische verwachtingen, of financiële bereidheid. We denken voor u op lange termijn en houden zo de mogelijkheden voor de toekomst open. Onze praktijk geeft steeds de voorkeur aan minimaal invasieve, tandsparende behandelingen. Soms kan het nodig zijn om een behandelplan met de andere teamleden te bespreken alvorens een definitief behandelplan op te stellen. We bouwen graag aan een lange termijn relatie met onze patiënten waardoor we u nog beter kunnen helpen.

Een woordje uitleg over onze tarieven

Medische en tandheelkundige zorg evolueert snel en de technologie staat niet stil. Hiermee gelinkt stijgen de prijzen voor materialen en medische apparatuur. Om deze reden kunnen wij in de praktijk niet aan de geconventioneerde tarieven werken. Dat wil zeggen dat voor sommige behandelingen zoals vullingen of prothesen de kostprijs hoger is dan de prijs die de mutualiteit hanteert. Hebt u een grotere behandeling nodig zoals een kroon, een brug of een prothese dan wordt vooraf steeds een bestek opgemaakt. Hebt u zelf vragen over de kostprijs van een geplande behandeling dan mag u ons steeds contacteren zodat wij u voldoende kunnen informeren.

Wie goed zijn tanden verzorgt wordt beloond!

Voor alle preventieve behandelingen en voor kinderen passen wij de geconventioneerde tarieven toe.

Openingsuren

Maandag 8u30-19u
Dinsdag 8u30-19u
Woensdag 8u30-19u
Donderdag 8u30-18u
Vrijdag 8u30-18u
Tussen 12u en 13u zijn wij telefonisch niet bereikbaar.

Afspraken

U kan zowel telefonisch als via mail een afspraak maken

Wachtdienst

Tijdens weekend-en feestdagen
Tussen 9u en 18u
0903 399 69 (betalend nummer)

Contactgegevens

Tandhuis Heusden
Laarnebaan 10
9070 Heusden-Destelbergen
09 230 16 76
info@tandhuis.be

Scroll naar bovenzijde